The day today

Hemma igen, har haft en supermysig dag med min man. Först hade vi picknick och vi hade bara en massa godsaker (nyttiga givetvis). Efter åkte vi till Täby Centrum och kollade lite, jag hittade VÄRLDENS VACKRASTE klänning, men min budjet tillåter inte just nu. Så det får bli en annan gång.. Träffade Robin där inne, han hade mönstrat så vi fick åka hem med honom = yees!

Skart ska jag duscha, fixa mitt hår och byta om, för det blir middag hos le Maire's. Baboo blir ju 20! Nu är jag superhungrig. Så L8eeeeer.

image17
Hej-kan-jag-få-min-bränna tillbaka.com

Kommentarer
Postat av: Din vän

hooot legs :) hihi

2007-08-31 @ 16:33:00
Postat av: IDa

Å taaaaaaaack, hahah!

2007-08-31 @ 17:36:18
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0