181818181818

image514
Okej, kvällen igår var helt ok.

Vi började på torpet i den lilla tiny lokalen, drack goa drinkar och satt å chit-chatta lite. Jag dansade (typ ensam). Men jag var taggad. När vi sen skulle ut svek några (eller rättare sagt många), och vi undrade om vi skulle få bordet när vi var bara hälften så många som beräknat.

Vi träffade några på vägen in som tur var. Lite krångel var det för vi gled bara förbi kön, men vår bokning var det lite strul med. Det var tydligen fullt vid VIP-borden, men när ägaren kom ut och kände igen Hampus (coooolt, värsta schtek), kom vi upp dit ändå.

Efterfest hos Mackan var det, åt varmkorv vid fyra-snåret och sen blev jag buren hem av Hampus. En lyckad kväll allt som allt.

Nu sitter jag och äter lite tacorester och snart kommer Sheida och ska hämta Gudfadern, sen kommer Lena så vi kan sminka oss och locka håret tillsammans. Tjuhu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en rolig kväll!
Ha det bra!

2007-12-02 @ 00:04:03
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Lenus

Fyllo-Ida on the run.. ;)

2007-12-03 @ 17:43:53
Postat av: Ida

Therese: Det var det :P Detsamma!

Leniiiin: Föfan ;)

2007-12-03 @ 21:25:13
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0