ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU!

image534
(Kameran är cp om ni undrar varför de e svart i hörnet...)


Under middagen frågade jag ut mamma och Oscar vad de ville ha i julklapp - men självklart hade de inte en aning. Well, jag kommer på något kul! I samma veva frågade de vad JAG ville ha. Mamma var förvånad över utebliven önskelista och jag fick smärre panik. Jag önskar mig ju ingenting! Det bästa med julafton detta år är att Hampus kommer hem från Thailand då.

Förresten har mamma köpt "julpynt" - med andra ord ställt några fina tallkvistar i vas i trappan - och hängt skitdyra julkulor i den. Fint! Börjar få lite Christmas-spirit och sitter självklart och lyssnar på Mariah Carey's jullåtar.

Tänker: När ska jag köpa julklappar?
Känner: Mig jävligt pigg, har sovit hela dagen
Tycker: Det ska bli sjukt skönt med jullov
Vill: Ha en personlig chaufför
Ska: Skriva önskelista!
Borde: Ta bort mitt "konto" på playahead
Måste: Köpa julklappar!
Hoppas: Det slutar regna i Thailand för H's skull
Längtar: Till julafton!

A just det - Jag och Sheida ska börja gymma på Gym&Sim, har en gratisvecka där så vi får se hur det går... Hahahah. Förhoppningsvis ses vi där, men förmodligen INTE.

image532
Svagis...

Kommentarer
Postat av: Ida

70 kilo i bänkpress? HA ;)

2007-12-16 @ 21:16:18
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

De vetu ;) HAHAHA

2007-12-16 @ 22:52:07
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Lena

haha, göllig du är! :)
Ska du inte skriva julklapps-lista till lärarna? :P

2007-12-17 @ 22:20:22
Postat av: Ida

Lena: hahah JUSTE höll på att glömma ;) Gör de nu med detsamma

2007-12-17 @ 22:41:59
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0