Bitch-mom körde på mig!

Idag i Täby var jag obeskrivligt irriterad på alla äckeltjockisar överallt. Var och varannan människa som gick framför en fick plötsligt för sig att stanna där de gick så man var tvungen att så förbi och därmed stöta i någon annan stressad människa. När jag är som argast (för en cp-man stod MITT i rulltrappan så man omöjligt kunde komma förbi på någon sida!) ser jag en galen kvinna med barnvagn komma mot mig i 180. Hon saktade inte ner fastän hon såg att jag stod utan utväg framför henne. Jag slänger mig åt sidan - men förgäves - hon kör över min fot och stirrar på mig med hennes allra bästa "ska-du-välta-vagnen-eller!?-blick. Jag tittade på henne med mordblick och tänkte att en dag... en dag ska du få igen bitch..

image236
(Bild från MJ:s Mamma-reportage, jag som just "bitch-mom")

Kommentarer
Postat av: A

du har aldrig funderat på att klippa lugg? jag tror att du hade passat oerhört bra i det :)

2007-12-23 @ 22:36:22
Postat av: Ida

A: Haha jo det har jag tänkt på några gånger, jag har dessutom gjort det för några år sen (hos en usel frisör) - vilket resulterade i lugg-skräck. Det verkar hålla i sig än så länge, men snart ska jag nog göra något kul med håret ;)

2007-12-23 @ 22:53:33
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0