Helgen resulterade i hemska videosnuttar och fula bilder

Idag är jag trött, tröttare, tröttast. Vaknade med fruktansvärd halsont och kunde inte prata alls förrän jag fått i mig lite te, men till skolan envisades jag. Var hemma hos Hampus så jag kunde varken sminka mig eller byta om = killed my day. Väl i skolan visade Lena en film på mig från i lördags, när jag står och dansar och sjunger inne på en toalett, herregud.

Dessutom hittade jag en bild på credd.se från i fredags.
image515
Lena: schysst partypose, pussmunnen kan aldrig gå fel
Marcus: Snett leende känns lagom schtekigt
Hampus: Sexig slinga över pannan, bitande blick = succé
Madelene: Glad och farligt brun ståendes brevid mig
Jag: Trött och schleten, värsta jag sett.

Tror jag får kämpa för att hålla mig undan de hemska mingelfotograferna i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahaa...
Schnygga vi är.. ;)

2007-12-03 @ 17:34:31
Postat av: andrea

HAHAHHA HAMPUS, måste lägga upp på min blogg :D

2007-12-03 @ 17:40:47
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Lena: Skoja inte asså ;)
Andrea: Hahahah jag såg, hett som fasiken.

2007-12-03 @ 21:24:36
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0