Hello.

Jag orkar inte skriva en roman om min helg så jag tänkte presentera den i punktform, men det orkar jag inte heller.

På torsdag är det 50 cent i Norrköping som gäller (!!). Jag och Sheida har dock ett yttepyttigt litet problem left to solve. Hur vi ska ta oss dit. Vi har inet bokat tåg eller bussbiljetter vilket vi borde gjort för en evighet sen. Det ser just nu ut som att vi kommer få ta natttåg/buss dit, och vara i Norrköping hela dagen fram tills konserten börjar. Lyckat, men vad gör man inte för Curtis liksom?!


Kommentarer
Postat av: Emma

NOrrköping. Yeah yeah välkommen hit ;D

2007-12-03 @ 18:57:36
Postat av: Ida

Emma: Hahaha tackar ;) Ser fram emot det

2007-12-03 @ 21:23:53
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0