Ida + öl = sant?

Facebook, vänner lägger upp bilder på en vitt och brett, inte för att jag har något problem med det för jag har tillräckligt med självinsikt för att inse att ingen annan än jag bryr mig om ifall jag ser ut som en koala på nån bild. I alla fall - Madelene har lagt upp bilderna från hennes födelsedagsfest från i lördags. Där skymtas jag på en av bilderna hårt kramad runt ett glas med öl. VA? Öl? Det har jag inget minne av..



Jag var ju lite på lyset i lördags, dagen innan fyllde jag år så det nalkades en vild kväll, onekligen. Till min ursäkt har jag dock att man bara har en "första helg" en gång. Jag erkänner - jag är en rookie.


Kommentarer
Postat av: Hampus

fylletant!! minns inte ens vad du heter...

2007-12-05 @ 16:46:36
URL: http://lemaire.blogg.se
Postat av: Ida

Tssssss. shut it maaan ;)

2007-12-05 @ 16:51:48
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0