LIVET

När livet känns svårt, vet du vad du ska göra då?
Ät en tesked honung, än bättre en matsked! It's gross, men det hjälper.

Jag har varit lite småsjuk ända sedan jag fyllde 18 och fått ta del av utelivet med min kära vän Lena. Igår kväll kom sjukdomen på riktigt, fastän jag inte var redo för den, sjukdomen tog inte hänsyn till det överhuvudtaget utan valde att väcka mig 06.46 imorse för ett host-maraton som gjorde att jag inte somnade om förrän vid nio-tiden ungefär.

Ikväll har Sheida sin middag i sitt Wisteria-Lane-hus, efter den är planen att bege sig in mot stan och Vanilla (kewl att jag sitter och dricker vaniljte dessutom). Jag trodde imorse inte att det skulle vara möjligt. Men tack vare Sheidas "miracle-kur" har hosten lagt sig och väljer att bara ligga och klia lite i halsen.

image527

Jag SKA bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Sheida

haha de gick mkt bättre att arbeta i skolan näru inte va där, arbetsro haha.

ja men ta me honungen hit ffs! man ska tydligen gurgla varmt vatten med massa salt i också om man har ont i halsen!!!

2007-12-14 @ 14:33:12
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se
Postat av: Ida

BITCH ;) haha en rättelse kanske:
du kunde jobba bättre i skolan när du HADE TRÅKIGT.
hahahahah what? jovisst i will. Euw nej aldrig saltvatten, ja har inte ont i halsen :)

2007-12-14 @ 14:35:23
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0