MISS YOU

Nej nu börjar dethär bli jobbigt! Att vara så långt ifrån Hampus är ingen höjdare. Det har gått hyfsat bra hittills ändå måste jag säga, mestadels för att det har varit så mycket att göra och saker som händer. Men när man sitter och inet gör ett skit på kvällarna blir saknaden outhärdlig! Saknar dig älskling..
image526

Men jag får uppmuntrande ord;
"En eeevigheeet, en kort sekund! Dry your eyes mate."
TACK! ♥

Lena smsade nyss också att hon skulle med ut imorgon vilket makes me even more happy! Nu måste jag fixa lite hemlisar till imorgon (Sheida har sin middag och vi ska parta i stan!) och så måste jag dricka te för min hals dör.

Kommentarer
Postat av: Lena

Naw snuttan då! Hoppas att jag har fått dig lite sysselsatt iaf! :)

2007-12-14 @ 13:49:57
Postat av: Ida

Lena: Jaa du är bäst! :D

2007-12-14 @ 13:54:05
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0