Wohooo Magget!

Kvällen var ju en spännande upplevelse - haha! Vi skulle till Kvarnen och därefter M&G men Linn ringde och ville till Tegel så jag och Sheida var givetvis på. Men när vi står på perrongen bestäms det att vi tar "Vallentunarundan" istället. Det var kul. Efter M&G drog jag, Sheida och Linn till en hemlig plats och hade världens bästa efterfest;

- Nylagad mat klockan halv fyra på natten
- Filmtittande och popcornätande
- Bastu
- Sleepover

Javisst, blir inte mkt bättre än så! Haha - jag gick dock upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa för att dra mig hemåt. Nu sitter jag här och borde egentligen åka in till stan och köpa julklappar men NEJ orkar inte. Jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: andrea

HAHAH svårt att lista ut den hemliga platsen när du nämner bastun ;) du utnyttjar verkligen din kära stekare och hans "rikedomar"

2007-12-16 @ 20:16:29
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Schhhh! ;) Hahah jo för de e säkert bara "MIN" stekare som har bastu ;) hihiihihih.

2007-12-16 @ 22:52:46
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0