13 cm klackarna ska bli MINA!

Dessa kan slänga sig i väggen!

Ingen kan förstå min lycka för tillfället. Jag är ÖVERLYCKLIG!

Varför? Jo - jag har under flera veckors tid gått och trånat efter ett par skor, från Zara. Men har inte haft råd och hade egentligen gett upp hoppet om dem då det endast finns ett par 39:or kvar av dem i hela Stockholm typ. Jag lade undan dem idag, så det är större chans liksom.

Å nu när jag pratade me pappa i telefonen frågade han vad jag egentligen önskade mig. "Ett par skor" - självklart. Och då pratade vi en stund om dem, och att jag ville ha dem på min födelsedag så ett presentkort skulle inte funka liksom. Då sa han de ljuva orden; "Jag sätter in pengarna på ditt kort så kan du köpa dem imorgon"

Liksom: AAAAAAAAAAAAH!
Aldrig varit gladare typ. Jag har en feeling av att detta kommer bli den bästa födelsedagen EVER. Tack vare dessa skor (ja, de är de vackraste i världen). Jag ska slå in dem till mig själv också. Hihi

Och FATTA att jag kommer hänga på låset till Zara imorgon klockan 10.


Mer killer-heels åt folket! Peace out.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan inte säga annat än att jag är avundsjuk på dig som kan gå i dessa skor. Jag kunde det när jag var ung men försöker jag nu så slår jag i hjäl mig. :-) MEN det stoppar mig inte från att köpa dem! :-) Inget hopp om att någonsin kunna gå i dem finns det heller eftersom jag skadade foten för 6 år sedan! :-(
Ha det bra!

2007-11-27 @ 09:34:51
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Beundrare

nåå så hur gick det? fick du pupperna? :)

2007-11-27 @ 17:50:15
Postat av: Ida

Therese: Usch då :/ Men saken är den att skor kan man titta på, och bli lycklig ändå ;)

Beundrare: YES! Thanx to you :D

2007-11-28 @ 11:38:51
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0