BIG, BIG, HUGE PLANS

image476

Jag och Sheida sprang genom centrum ännu en gång, nu för att jag skulle köpa den där förbaskade trisslotten, jag fick tag på den till slut och i samma veva märker vi att de fyllt på lösgodiset på coop (!!!!). Det fanns bara en väg därifrån och det var genom kassorna liksom.

Så vi sprang till bussen med varsin godispåse i handen. Men det är ok, fram till årsskiftet (ni ska bara veta våra planer) är vi fria. Men ändå inte, vi har mycket att stå i för att uppnå våra mål. Inom ett år kommer ni veta... All we're sayin'.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ok, så nyfikenheten är påslagen! :-) Så där kan du ju inte göra! Du kan ju inte säga A och inte B! :-) Nu kommer jag gå och fundera på det! :-)
Ha det bra!

2007-11-13 @ 14:41:29
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Ida

Therese: Haha, hemskt ledsen men inget kan avslöjas ;) Du får veta tids nog, believe me :D

2007-11-13 @ 14:46:07
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0