HARD week, week

Snart drar jag hem till Hampus..

image473
 
Imorgon har jag en dejt med pappa, vi ska övningsköra, och jag får äntligen träffa storebror min. Han saknar mig och det vet jag. På onsdag hade jag tänkt ta mig i kragen och göra klart alla läxor och shit. Sen på torsdag är det tänkt att jag och Sheida ska ta tag i projektarbetet och skissa lite pictshas. På fredag tror jag det blir spelkväll (Andrea hör av dig!).

Nej nu ska jag ladda in lite nya låtar i iPoden och gå till Hampus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Come on over, come on over baby

2007-11-12 @ 23:28:56
Postat av: andrey

Ja men spelkväll på fredag, men blire rapparkalja och pin rummy? måsteskriva ut reglerna då, plus vilka vill komma? vart ska vi va?
pussss

2007-11-13 @ 08:32:23
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Anonym: Kåå?
Andrey: Ja det tycker jag låter superbra! Hmm, sheida vill ju verkligen ha fjortisfest (fjortis?). Men de finns nog flera som vill ;) mig spelar det ingen roll vilka liksom. Jag vet inte heller vart, I'll talk to ya.

2007-11-13 @ 10:06:29
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0