IDA 18 ÅR!

Fredagen den 30 november blir jag 18 år.

Självklart ska detta firas med dunder och brak (kanske till och med flaggor på bussarna?). och jag har funderat på att bjuda lite schöningar till en liten lokal nära mig för att käka, dansa och sjunga (för mig givetvis) - innan vi drar vidare ut i Stockholms nattliv. Jag vet dock inte where to go - det är en fredag så gimme förslag ffs.

image463

Sen har jag ju funderat lite på vad jag önskar mig och ärligt talat är det skrämmande lite materiella saker jag vill ha. Jag är skyldig Hampus en massa pengar och han måste ha dem innan han reser till Thailand (vilket han gör den 8 december) Så jag får väl önska mig cashdollars så jag kan ge till honom. Sad - but true.


Av familjen (mamma!) önskar jag mig dock ett par skor från Rizzo, de vackraste jag sett. Självklart oanständigt höga och med alldeles för högt pris för ett par pumps, men wtf - man fyller bara 18 en gång.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha då blir det en dunder fest :D

2007-11-09 @ 14:26:09
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

Ida: Oja förfan, big big HUGE party ;D

2007-11-09 @ 14:31:50
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0