Jag bestämmer vad som är trendigt.

Idag åkte jag in till Teeby med my niggah Dreyy. Hon kuttade sitt hår och jag satt och läste Stureplan-tidningar. Hon shoppade shoes, quinnan var lycklig och fick mina 50kronor på Scorett. Sen åkte vi hem och då ringde ju telefonen flertalet gånger (vaskajagora?!) och jag planerade middag på två ställen vilket gjorde det lite överhettat i hjärnan.

Till slut bestämde jag mig för att äta hos Hampus brusha, det bjöds på skitstark wook (nu snackar vi läpparna-svullnar-upp-starkt). Det var sjukt gott. Vi fikade och jag hann leka lite lego och måla målarbok med lilla N  innan jag var tvungen att röra mig hemåt igen för jag har massor att ordna tills imorgon.

Mitt liv är liksom fullspäckat schema x 1000.
image456


Kommentarer
Postat av: andrew af bäst

TAcksi för checken :D

2007-11-08 @ 20:09:00
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Andrew af bäst: Haha så lite så ;)

2007-11-08 @ 21:03:04
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0