Thank god it's friday!

Har varit i Täby med Lena, hon fick en kick och skulle shoppa julklappar plötsligt. Vi åt självklart på McDonalds där det hände en rad kul saker. En tjej som jobbade där skulle gå ut och lämna mat till någon och ramlade, nu snackar vi föll pladask på golvet och typ skadade sig. Lena fann detta mycket underhållande och fnittrade galet medan jag lekte mogen och sa att Lena var elak (det satt gamla tanter och stirrade på oss).

Sen när jag dricker mitt vatten utan lock råkar jag hälla ut allt på mitt knä, det var i alla fall en-två deciliter så det var INTE kul. Men då sprack det för Lena och hon garvade i en kvart, kewl!

Vet inte om det blir spelkväll tonight, annars kommer jag våldgästa Sheida och spänna fast oss framför Gudfadern (vill inte vill inte vill inte). Så Andrea, allt skulle bli så mkt enklare om du kunde svara i din telefon... idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag vet att Devin är ditt namn, men ja behövde 2 namn just den stunden, å de är så fint ;)

2007-11-16 @ 18:14:56
Postat av: Ida

Sandra: Hahaha ja ;) No harm done liksom.. :D

2007-11-16 @ 18:22:26
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0