Vad som händer när man inte svarar i sin telefon...

En Punani Crew-member ska alltid vara redo att "rycka in". Ska alltid kunna ställa upp. Stegen innan man är en äkta punanimember är extra hårt och man måste vara ytterligare ett steg före. Det råkar vara så att en aspirant är väldigt otillgänglig just då hon ICKE borde vara det. Punanis inte nöjda..

ANDREA.

Vi funderar, bör du verkligen få bli en punani? :

- Du har aldrig cashmoney på din mobil. (en äkta punani har en pappa som betalar)
- Väljer bort vänner för film. Hey, köp Boxer så kan du leka med Robert?
- Hon vågar inte sno dricka från cafeterian ("flickan som snodde en loka").
- Du är wannabee Stureplan. Varför inte bara VARA det?
- Du snackar, då du borde schnacka
- Du vet säkert inte betydelsen av "pussis på bussen" (?)

Vad har du att säga till ditt försvar? (obs detta är inte en del av ditt intagsprov)

Punani 4evah


Kommentarer
Postat av: Sheida

WORD!

2007-11-16 @ 19:09:20
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se
Postat av: Andrea

Mitt svek är oförlåtligt, men jag kan bara säga att jag var väldigt stureplan idag när jag köpte en snygg present till min pojkväns födelsedag!
Så det va så livet var.... Aldrig ska det hända mer.
"Snodde typ" en bulle i cafeterian. Hon gav mig den 2 kr billigar?! :P

2007-11-16 @ 20:37:23
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Sheida: Wordi.
Andrea: mm.

2007-11-16 @ 21:37:22
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0