Bruuuschan

image232
Joachiiiim.

Jag har en storebror. Och han är världens bästa. Men alla människor har ju negativa och positiva sidor, och det är ju kul att dela med sig av information som detta.. Och jag kommer göra honom pissed (ÄNNU ROLIGARE!)

Positivt:
- Han jobbar på McDonalds och ger gratis latte (sccchhhh!)
- Han har sämre syn än mig så han kan inte mobba mig för det.
- Han är också bitch, så de blir inte lika stor grej över att JAG är de hemma.
- Han kom före så mamma och pappa hade någon att öva på.
- Han har typ samma klädstorlek så jag kan ta hans tröjor.
- Han är übersocial så jag behöver inte sköta snacket.

Negativt:
- Han betalade inte cocosbollarna idag, det fick JAG göra.
- Han rycker in i lumpen jan 08 och då kan man typ aldrig träffa honom.
- Jag måste betala för att han ska va på mitt flak.


Kommentarer
Postat av: Broshan

Men ffs? Det skulle ju va bättre om du inte hade visat mig detta från början.. :P
Kan någon bara skjuta mig liksom? ^^

2007-10-03 @ 00:09:16
Postat av: ida

men jocki då, sleeuta nu. Jag tycker det är bra publicity liksom ;D

2007-10-03 @ 00:10:42
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Broshan igen..

Ja nu kommer alla babes ge mig deras nummer aiight? :p

2007-10-03 @ 00:12:15
Postat av: ida

Joakim: Det får vi se hur det blir med den saken ;)

2007-10-03 @ 01:20:35
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Anonym

Söt han va :)

2007-10-09 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0