Fly away with me..

Alltså jag har funderat på en resa i vinter ett tag nu. Ett tag lät det Thailand, och det är nog dit jag vill mest. Kanske åka i slutet av januari, då man är sjukt trött på snö och slask. Helst av allt skulle jag vilja åka med Hampus, men han har redan resan inbokad med familjen, till Phuket - dåligt avundsjuk man är. Han kommer hem på julafton och så ska han bannemig fira dagen med mig! I alla fall en del av den ^^

Men jag och Hampus ska till New York i sommar, så då åker jag gärna med lite friends nu ist. Sheida är ju på. Ida har redan Malaga-resan planerad, men det är gratis för henne (lyckost) så henne kanske man får med sig också. Ska kolla en massa resor nu.. vill verkligen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt underbart Jag vill ocksååka utomlands i vinter!! Och slutet av januari tror ja e skitbra.

2007-10-03 @ 14:45:05
Postat av: ida

Anna; Joo, i thailand är det ju varmare då :D

2007-10-03 @ 15:57:14
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0