Godmorgon!

Gårkvällen blev lyckad me god mat och gott sällskap. När gästerna åkt hem tillbringade jag kvällen i Hampus armar, vi tittade på Skräckfilmer, Animal Planet och massa annat, kommer inte ihåg. Mysigt hade vi i alla fall. Och jag är verkligen stolt över mig själv, för igår vad jag sjuukt sugen på choklad, men jag höll mig och tog istället fram lite nötter, mitt nyttiga liv har börjat! Eller, det ska bli mindre onyttigt, är tanken (som om det skulle hända?).

Idag ska jag och Ida plugga satan, tror det blir ikväll? Men jag vet inget.. Måste ringa henne och bekräfta. Nu är jag råsugen på en kopp te, tråkigt att vi är hos Hampus, de har typ bara osexiga smaker. Haha, see you.

Kommentarer
Postat av: ida

IDAA vi ska plugga sneare i kväll, jag msåte till Salem syrran fyller ju 25. Men ring :D

2007-10-07 @ 12:27:50
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

BRA :D hahah just DID it

2007-10-07 @ 16:04:55
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0