I LOVE FOOD

Alltså det är för skönt med slappa söndagar, man sover länge, äter frukost framför TV:n och kommer inte därifrån förrän det är dags för mat igen. Man gör inget annat än glor och äter känns det som.

Vad jag har hört så blir det sushi till middag. Jag tycker inte om sushi. Fast jag kan äta den vegitariska, det är väl den råa fisken som känns obekant. Hatar sill och gravad lax och sånt där, det går inte för sig liksom. Har inga planer på att "lära mig" äta det heller, kan sitta på midsommar med mina köttbullar år ut och år in.

Efter maten ska jag relativt snabbt dra mig hemåt och joxa lite innan Ida kommer. Vi ska plugga, plugg, plugga NONstop. Fast vi lär dricka en hel del te, och kanske äta mörk apelsinchoklad? Eller ÅÅ jag är sugen på mint..



 Alltid lika svårt... hahah, stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ida var Chockladen? BESVIKEN

2007-10-07 @ 20:47:43
Postat av: Fia

jag hade valt båda ^^

2007-10-07 @ 21:19:08
Postat av: Ida

Ida: FU niggah punani ;D
Fia: haha eller hur! mer choklad åt folket :D

2007-10-07 @ 21:52:10
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0