I'm coming home, to the place where I belong.

Åkte med Ida till Rimbo-marknad. Det var kaos, som vanligt. Vi såg två MC-knuttar framför oss som de stod "Gafflarna, Rimbo" på ryggen på, och givetvis en bild på en gaffel (en OND gaffel) - och självklart börjar Ida skratta åt detta och säger "GAFFLARNA! Knivarna, teskedarna" - och pratade om att fixa ett eget gäng, Skedarna, Vallentuna. Hon anade inte att de stod precis framför och vände sig om och såg allmänt arga ut. Sprang därifrån..

Jag åt i alla fall en HEL 150 grammare hamburgare, trodde jag skulle spy, men jag klarade det.. nästan. Sen vare ju remmar i mängder som fick följa med hem..

Nu har jag tagit en 20 minuters varm dusch, Hampus tittar på Heroes så jag fördviver dötid här.. Men orkar inte det längre, ska lägga mig i sängen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha undrar om jag blir mordhotad för dom kommentarerna.. men då står mitt gäng skedarna bakom..eller?

2007-10-04 @ 22:21:56
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

Självklart, I'm with you.

2007-10-05 @ 12:19:50
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0