Jag vill SÅ mycket!

Jag tror jag tycker för bra om människor. Vill lära känna alla och umgås med så många som möjligt, och vill självklart att folk ska känna detsamma för mig, För jag orkar inte med tjafs hela tiden, det är så trist. Give a little love fööfan. Vad vill man göra resten av sitt liv liksom? Jag vill i alla fall inte sitta och skrapa ihop mina sista väninnor och locka dem att umgås med mig genom ett tupperware-party.. Så nu har jag skrivit upp lite grann som jag vill;

- Hälsa på min farmor oftare!
- Lära känna alla i min klass.
- Umgås mer med mina bröder, vi träffas så lite.



Ibland orkar man inte stå på sig själv, jag gör det verkligen inte klockan ett på natten.. Så vill ni nåt så skriv ffs.

Känner mig lite nere nu. Så jag ska ringa min pluttinutti fästman och förklara hur mycket jag älskar honom och att jag är såå lycklig för att han finns i mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Mi

Vi förlovade oss också ganska tidigt, jag va 19 och vi hade varit tillsammans i 3 år. Många reagerade med att vi va för unga osv... Men vi struntade i det och nu har vi varit förlovade i 3 år, så vi ligger lite efter med bröllopet! ;)

2007-10-02 @ 22:49:07
URL: http://misblogg.blogg.se
Postat av: ida

Mi: Precis, det är bara att köra på i sitt eget race. Kan ta ett tag för andra att fatta.. men det är ju inte vårt problem.. :)

2007-10-02 @ 22:53:31
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0