Övning ger färdigheter - WORD!

Hampus sjutsade hem mig, jag fick låna ett "bärbart" element av dem eftersom det är freezing i mitt rum, fetnajs! Jag övade på mitt tal flera gånger inför Hampus, första gången var han helt uppslukat å satt och gapade. "ÄLSKLING! Det är ju jättebra!" - Jag tror att de som håller med mig tycker talet är bra, men de som tycker motsatsen kommer säkert haka upp sig på vissa grejer. Menmen. Hampus tog lite kort när jag "övade":

image327  image328
Jag vet inte varför Hampus inte tog kort på mitt huvud(?) Nåväl, första var värsta bra sättet att stå på. Sen på andra bilden börjar jag gestikulera som Per verkligen tycker man ska göra. Det ser ut som att jag kavlar? Vet inte riktigt med gest-grejen. det ska inte vara framtvingat - som Per sa: Ju större och mer man gestikulerar desto bättre självförtroende = !? Så behöver det inte alls vara! Isådanafall har Per världens största självförtroende - men han ser ändå råfånig ut när han står där och är "känslig med fingertopparna". Screw that, man ska inte tänka på det alls, det är då det kommer av sig självt.


Kommentarer
Postat av: Milla

HAHA ja det ser faktiskt ut som att du kavlar :) Men nej jag tycker samma, man ska ju inte tvinga fram det :S verkar konstigt.

2007-10-11 @ 22:02:04
Postat av: Ida

Milla: Hihi ja jag lyckas då med allt! Nej eller hur!

2007-10-11 @ 22:28:07
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Esme

blä vad jag hatar tal =/

2007-10-11 @ 23:53:43
Postat av: Ida

esme: ujdå, inte kul å hata något :/ får ta och "övervinna" rädslan, det är inte så farligt :)

2007-10-12 @ 07:22:41
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0