Romantic dinnah á la DONKEN?

Imorgon planerar jag att dra med mig Hampus in till stan för att bjuda på middag, inte av någon speciell anledning. Men det är ju sånt där sporadiskt som är så himla mysigt. Jag vet en fantastisk japansk restaurang (som Hampus bjöd mig på, på 2årsdagen). Men det känns lite dyrt för min plånka just nu. McDonalds låter mer rimligt för tillfället.

Men man kan ju lyxa till det lite, jag förväntar mig att Hampus fixar en läcker backslick, har skjorta på sig och lite manligt bling, som brukligt vid fina middagar. Jag kan kanske också slå på stort och offra mina fötters välmående för en dag och klappra runt på stadens gator iförd högklackat.

Nåväl, hur vi än gör så vet jag att det kommer bli succé baby. ♥


Kommentarer
Postat av: Beundrare

jasså, men bjuda på donken vart det väl inte av!? ;P

2007-10-17 @ 21:40:25
Postat av: Ida

Beundrare (HAMPUS): Haha gubbsii då, du vet hur min ekonomiska situation ser ut ju göllet. det får bli nästa gång!

2007-10-17 @ 21:57:03
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0