Thailand vs Alperna.

Jag är ju räätt otaggad på Thailand i vinter förövrigt. Jag vill så gärna åka med Hampus, men han ska ju dit 8 december och vem vill åka till samma place två ggr på askort tid liksom? Dessutom snackar han om Alperna. Vill åka skidor, suck. Jag längtar bara efter sol och bad, varför betala för att komma till ännu mer snö liksom? Dessutom är det störd dyrt där.

Thailand

Klart jag satsar på Thailand me en gó vän så slipper jag förfrysta tår i för små pjäxor. Det var jag med om i Trysil, hade köpt ett pas asasnygga röda salomonpjäxor till kanonpris, och jag skulle behövt en halv storlek större märkte man där i backarna, inte skönt. Det gör jag inte om. Ska sälja pjäxorna. Någon som vill köpa?


Kommentarer
Postat av: Carro

Ser ju inte dåligt ut på bilden- Klart man hellre åker till Thailand, fast samtidigt förstår man honom. Man vill ju inte åka till samma ställe liksom. Man lär va trött på flygtiden :P I KNOW. Har vart där tre ggr. bästa resemålet ever.

2007-10-08 @ 10:39:04
Postat av: Ida

Carro: Nej klart han inte vill :) Jag vill så gärna åka dit !!

2007-10-08 @ 10:44:15
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Anonyma gruppen

Om du ska till Thailand tycker alla vi 31 män att du ska ta bilder på dig själv på stranden. Och sprida på internet, och komma på vårt möte.

2007-10-08 @ 10:54:32
Postat av: Ida

Anonyma gruppen: Klart jag ska, jag lär ju inte undvika det liksom ;D

2007-10-08 @ 10:56:12
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Sofia

är du rätt otaggad på thailand?

2007-10-08 @ 17:41:40
Postat av: Malin

jaa hellre thailand än snö! ^^

2007-10-08 @ 20:58:53
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0