Bitchfight

Neeeeej! Hampus har lyckats smitta mig! Min hals hurts, jag tänkte sätta dropp (med te i) så jag blir frisk tills imorgon. Och VARFÖR har jag så svårt att sova om nätterna? Ligger alltid och fryser och saknar Hampus, kan ju inte sova tillsammans när han har praktik, det suuuuger ju. Och han har liksom praktik i vad? 6 veckor till? Jaja, vi får i alla fall spendera HELA helgen tillsammans, haha!

Imorgon ska vi snacka om skriva och flak, blev en jädra fight om det idag men det styrde upp sig till slut. Vi är ju 6 tjejer som ska få sin vilja igenom och det är omöjligt, så vi får se hur det löser sig..

image156
Haha jag lookin all schmucky. Fler bilder hittas på Modejouren.

Kommentarer
Postat av: Julle

Är det du på bilden? Fin va den!

2007-09-19 @ 00:23:46
Postat av: Ida

Haha ja det ärjag ;P Tack

2007-09-19 @ 16:40:23
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0