c'mon

Dagar som dessa, när han är hungrig flera timmar och mättar magen med godis som sedan får en att känna sig svullen osv osv, blir man såå himla trött och irriterad på en massa skit.

Blondinbellas mjukis-debatt.
image54

Irritationsfaktor: HÖG

Blondinbella skrev i detta inlägg hur hon hatade mjukiskläder i skolan. Senare i kommentarerna lämnar hon texter som "jag föraktar människor som bär mjukisar i skolan, antingen har de inte råd med annat eller så har de ingen stil" - oookej? Vem orkar seriöst bry sig om ifall någon har på sig mjukisar? Jag ser inte direkt ner på folk som väljer att inte klä upp sig till skolan (som blondinbella förövrigt väljer att kalla ARBETSPLATS). Jag ser upp till mjukisbärare ffs, bara för att jag blir så irriterad på att nån trycker ner dem och sen säga att man har på sig det för man inte har råd med annat? Skäms Blondissss.



Öppen mobbning i klassen

Irritationsfaktor: SKYHÖG

Pleeeease, "Å han sa en kontig sak, lets mobb him faaaen så vi får ännu en onödig grej att skratta åt" . Herregud farmor liksom (obs internskämt HAHA). Nej det lackar jag på.. rejäääält.


Mmm de va inte mycket mer än så ^^ Jag är en glad prick, för snart kommer Hampus hit, vi ska äta god middag och jag har lite godis i väskan! L8er!


Kommentarer
Postat av: andrea

hahah, blondinbella försöker alltid låta så jäkla smart, men verkar som om hon har den typiska "blondinhjärnan" ändå ;)

2007-09-10 @ 16:00:50
Postat av: jag igen

ska du inte skaffa facebook snart eey?!

2007-09-10 @ 16:01:13
Postat av: Ida

haha mm, stackarn :P Men alltså jag fattar ingenting av facebook och när jag försöker blir jag bara sur för ja VILL fatta, heelp mee

2007-09-10 @ 16:03:38
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: andrea

HAHHA, men ja lärde mig själv på typ tjugo min.
de e piece a cake. du måste bara gå varsamt fram!

2007-09-10 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0