En optimist turns pessimist

Jag sitter och väntar på Hampus, det är tråkigt väder så jag känner att en "jag tycker inte om"-lista passar in här. Men ja menar ingen sån, jag gillar inte skavsår typ för det är ju självklara saker, detta är vad jag; Ida Nordin doesn't  like;

- Typsnittet comic sans - hallå går det å bli fulare eller? Det värsta är att lärare ALLTID använder det, borde protestera, det ser barnsligt och oproffessionellt ut.
- Sladdar och kablar, livet är så mycket snyggare trådlöst!
- Superlånga naglar, det är äckligt.
- Fiskar, alltså de levande, jag gillar att fiska men föredrar att inte få napp.
- Att det inte finns någon svensk VOGUE, fast risken finns att Sverige skulle förstöra det vackra med tidningen, som med allt annat.
- Papper, asså när man får typ 4 olika papper av en lärare som e fulla av text och typ en rad som e värd å spara, de förstör ju ordningen i ens skåp. Jag borde fixa en pärm, klippa ut allt nödvändigt och klistra in i den.
- World of Warcraft, det hemskaste spelet som finns (hallå det kostar massa pengar månadsvis och det spelar större delen av min familj.. det gick så långt att mamma köpte en laptop till mig så jag skulle kunna sitta vid datorn nåån gång)
- Ljusa träslag, jag vet inte varför - jag tycker bara mustiga mysiga körsbär och ek och supermörka träslag e snyggare. Björk ser ju bara billigt ut!
- Bomullskuddar, hallå allt ramlar ner i ett hörn och stannar där, och de rullar ihop sig till bollar och blir som små bommulstussar, usch.
- När någon rör min hals eller verkar som att de ska det, jag har typ nån fobi, varför? Jag tittade på Sopranos när jag var liten och såg en kille bli strypt med en elkabel. Jag borde gå i terapi.
- Hajar. Alltså jag kan knappt bada i pool, det är hemskt, är säker på att så fort de kommer kalla drag i vattnet är det en haj som vill äta upp mig.
- Ferrarribilar, alltså godiset, ändå köper jag det alltid? Det är inge gott.

Haha! Det blev en hel del, men det är ju små världsliga saker egentligen, skulle jag skriva en lista på saker jag älskar skulle den inte ens få plats ^^. Hejdå pussisar.

Kommentarer
Postat av: andrea

vad gäller träslag älskar jag Ek. det ser väldigt snyggt och elegant ut, en gnutta exklusivt också, men folk har ändå råd med det.

2007-09-04 @ 18:27:08
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Mm det är supersnyggt! :)

2007-09-04 @ 18:36:39
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0