Freezing

Skippade teet och kastade mig över islatten jag hittade gömd - det skulle jag INTE ha gjort, nu huttrar jag och skakar tänder som en duracell-kanin. Jag vill bara åka någonstans dit där de är varmt. Turkiet är billigt såhär i september? Vill någon åka med mig?(och bjuda mig..?).

image65
Längtan-faktor: SKYHÖG x 1000

Och framför en sen jag inte annat än grå moln, slaskig mark och snöstormar.. men det värsta med det hela är kylan. Outhärdlig. Men rätt vad det är så är det sommar igen.. Så keep the spirit up, I will!

Kommentarer
Postat av: Helen

Men FY vad äckligt.. hon ser ju ut att njuta av det :S

2007-09-11 @ 16:55:36
Postat av: Ida

Det är inte så att du skrev kommentar till fel inlägg nu? Haha :D

2007-09-11 @ 17:02:03
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0