Front, back - side to side

Såhär såg mina naglar ut:

Avskavt Mavala Mexico, lite småhett sådär.

image162
Jag körde på transperant, så kan jag måla på vad jag vill sen, utefter outfit (smart vaa?) Haha. Det blev inget bad, vattnet var superkallt och det tog år innan det hottade till,så jag pallade inte vänta. Har en massa att göra;

- Städa rummet!
- Dammsuga hela huset
- Leka med Bubblan
- Klä på mig (jobbigt)
- Bestämma mat tills ikväll

Kanske inga speciellt jobbiga sysslor, men jag lär ju inte göra något på några timmar, om jag känner mig själv rätt.

Dethär var faktiskt ganska kul ^^

Kommentarer
Postat av: Elle

Mitt Mavala Mexico är slut :( Måste köpa nytt

2007-09-21 @ 13:09:25
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Ida

Mm det är bäst det :) Haha

2007-09-21 @ 13:15:34
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: jannike

Fin ring! Är du förlovad, hur gammal är du? :)

2007-09-24 @ 00:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0