Goodnightie then

Är inte ett dugg trött, överväger att gå ner och göra en kopp te till mig själv, men då kommer jag nog aldrig kunna sova. Har som synes gjort om designen nu på bloggen och det känns ganska OK, men självklart kommer jag tröttna efter en vecka och byta, men då får det vara så, så är läget och jag är smått störd.

image61

Är bjuden på mingelfest i december, en viss person vill ju vara ute tidigt med inbjudningarna. Sötis ♥ Haha! Nej, man kanske ska göra i ordning sig för bingen i alla fall, har en låång sovmorgon att se fram emot och det gör ju inget om jag går och lägger mig "i tid".

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: I

Nya designen e JÄTTEFIN

2007-09-11 @ 08:54:21
Postat av: Ida

haha tack :D

2007-09-11 @ 09:18:09
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0