Hairy Harry

Jag gillar mitt långa hår, det blir typ aldrig slitet, är rakt och jag kan forma det lite hur jag vill. Men det börjar se för ovårdat ut, jag måste kutta till det en aning, toppa lite bara så det ser lite glammigare ut MEN risken finns ju att jag råkar ut för en sån frisör som tycker det är himla slitet och tittar på mitt hår som om det vore ett äckligt sår - så kanske det blir samma situation som i Idas fall och de klipper av hela härligheten till ett fult page?! RÄDD!.

Om du är en som inte vet hur mitt hår är, have a look;
image177
Nu täckte jag över ansiktet så ni inte skulle distraheras av min MIN (som förörvigt var ganska läcker), utan bara se mitt hår - lååångt. Jag har faktiskt haft längre, förra året var det grymt långt då jag beslöt mig för att göra mig av med det på en av Gotlands hårsalonger. Det har växt tillbaka igen (ogräs).

Ska jag klippa eller låta det vara?

Kommentarer
Postat av: Amandii

Låt det vara! Det är fint!!

2007-09-23 @ 01:08:11
Postat av: Tobias

Låt det vara :) Fint ju

2007-09-23 @ 10:56:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ida

Amandi: Haha okej ;)
Tobias: Mm det verkar bli så.. Haha :)

2007-09-23 @ 13:46:05
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0