Hola nolla

image68

Kiera med sin superskinny och tränade kropp. Kan inte säga att jag tycker hon är snygg, men ful är hon ju absolut inte, som alla verkar tycka hon är på denna bild. Hallå växeln liksom? Jag är inget stort fan av kvinnan, men snygg bikini har hon ju. Jag har en liknande, fast har klippt bort dedär bandet som går upp över halsen. Brännan blir ju ful med den!

Jag sitter och lyssnar på Brittans nya, den är faktiskt ganska shejkig när man hört den ett antal ggr, men irriterande när hon sjunger "gimme gimme" hela tiden - då låter det B. snart ska jag göra iordning middag sen borde Hampus vara på väg hem till mig lagom efter att jag ätit klart.

SEE YA'LL!



Kommentarer
Postat av: caroline

kanske är en ganska silly fråga men , hur f-n gör du för att få bilden brevid texten ? har försökt massvis med gånger men det slutar bara med att jag blir irriterad för att ingenting funkar !!

2007-09-11 @ 18:36:57
URL: http://carolinkonraadsson.blogg.se
Postat av: Ida

Inga frågor är dumma frågor ;)
Men kan ju sätta en bild i mitten, du gör på samma sätt, fast du tar de "raderna" som är åt vänster. Hoppas du förstår :)

2007-09-11 @ 18:56:16
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0