IDA, GANDHI? EINSTEIN?

Idag hände en wieeeerd sak:
 
Jag hittade nämligen en skåpnyckel inne på toaletten, fällde en tår över den som glömt den och skulle lämna den till vaktmästaren och då säger Sheida "Okej Ida, du får 1 chans att hitta rätt skåp, du får bara prova nyckeln i 1 skåp, ok!?" - javisst liksom varför inte, ja går fram till några skåp, funderar på vilket jag ska ta, och bestämmer mig sen för ett. Och tror ni inte att skåpet öppnas?! OMG OMG. Stängde så fort jag kunde i ren panik, och sprang sedan med nyckeln till vaktis.

Men ofta det händer liksom? 1 chans på hur många skåp har vi i vår skola? Borde kanske köpa en trisslott.

image87
Nobelpris?

Ja justdet, idag bokade vi Berzelii bar för vår studentskiva den 2 april 2008, det gäller att vara ute i god tid med såna saker, det trixiga är att få ihop 5000 inom en månad - men det är enkelt ordnat. Nu ska jag dra mig, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul jag gillar berzelii bar :)

2007-09-13 @ 16:34:55
Postat av: Ida

Amanda: Ja va kul att du gör de :P haha

2007-09-13 @ 16:44:52
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: sheida

Till amanda: Kul, men du är inte bjuden!
haha, nejdå skojja bara, alla får komma!

2007-09-13 @ 16:45:17
URL: http://holaa.blogg.se
Postat av: Ida

Sheida: fyyy på dig, detta är ffs en blogg av kärlek. ALLA ÄR LIKA MKT VÄRDA. kom ihåg de folks

2007-09-13 @ 16:46:52
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0