Ida Nordins partypose # 1

Alla har en, JAG - Ida - har en alldeles säregen (eller är den?) partypose som tycks smitta av sig på andra, för den gör en snygg i alla situationer.

image178 image179
Ja, här har ni tricket - ihoppressade ögon och läppar.

image180 image187
När det började? Hmm... tror jag alltid gjort den faktiskt.. min naturliga pose - typ!
image182 image183 image184
Ojojoj här kom en bild med glajjorna med, ser ut som en kines f.ö!
image185 image186
Praktexempel - överdriven (hemma, tråkigt) naturlig (fest - KUL!) Hårfin skillnad.


Jag hittade inte fler bilder med den på, men jag sitter också vid Hampus dator och han har inte hälften så många bilder på mig som jag har ;) Och jag vet - nu kommer alla börja med den.. Men NU vet alla att den är min. (Jag vet, jag är skadad från min ironiska tid som Modejouren, det är ett stort steg att ta från oseriös skämtblogg till privat, mogen blogg) PUZZ.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ! ;D

2007-09-23 @ 15:16:18
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Camilla

Asnajs ju! Hahha

2007-09-23 @ 15:30:12
Postat av: Ida

Amanda: ;)
Camilla: Haha javisst :D

2007-09-23 @ 19:43:43
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0