IQ på 196 (?)

Pappa kom förbi idag med material att slå in min väska med, han stannade på lite te. Pratade om hans årliga fiskeresa med barndomsgrabbarna som precis ägt rum. En av hans vänner har ett IQ på 196 - 196????? WHAT? Det är typ omöjligt mycket? Men det ärbara ett fåtal i världen som har så pass högt IQ, och det är ju coolt att pappa känner honom då ^^.

Ja, helt sjukt är det i alla fall.. Med tanke på att mitt ligger på 117 är jag ju ganska okaxig när jag hör detdär. Just nu sitter jag och lyssnar kärleksballader och sjunger med för full hals. Nu ska jag sooovi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt å va bundis me Gert :) Och andra mannen på månen? shiiit :D

2007-09-21 @ 12:09:33
Postat av: Ida

Anonym: javisst! ;)

2007-09-24 @ 14:43:00
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0