K-Ä-R-L-E-K

Lite lööööv-questions såhär på söndagskvällen känns ju som en självklarhet (asså om jag inte får en modespalt i någon viktig tidning eller på internet kräver jag att få en kärlek&sex-spalt. Jag låter ju så himla mogen när jag svarar på dessa frågor!!);

Minns du din första riktiga kärlek?
Jag var kär i alla mina grannpojkar. Haha!

Får man intressera sig för någon som har partner?
Intressera men inte agera, nej men det är nog bäst att låta "förälskälsen" rinna ut i sanden i sånt fall.

Elakaste sättet du gjort slut på?
Jag har faktiskt varit en liten ängel, så det är msn och via telefon som toppar listan. Ingen hjärtekrossare här inte..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, vid första ögonkastet kan däremot attraktion finnas, men kärlek kommer senare, när man lärt känna varandra.

Vad är kärlek för dej?
Det är svåååårt att definiera kärlek. men för mig är det en hel del; glädje, omtänksamhet, trygghet, förväntan, längtan och saknad. Jag tror kärlek är olika i allas ögon, eftersom alla får uppleva den på olika sätt.

Hör kärlek och sex ihop?
Ja! Ett förhållande utan sex skulle ju vara mindre spännande.. så, om man har tur!

Hur länge ska man vänta med sex i ett förhållande?
Det är väl upp till var och en.. inte svårare än så!

Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans?
Jag och Hampus har varit tillsammans i 2 år och 2 månader. Vi är förlovade.

Bilden föreställer ett par som kramas och pussas

Kommentarer
Postat av: José

Är ni förlovade?! :O sen närdå?

2007-09-10 @ 17:15:40
Postat av: Ida

Yes, sen 1 september, så det är ungt ;) haha

2007-09-10 @ 17:56:15
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0