LAST NIGHT

Igår va en ganska freaky kväll, planerna från början lydde ungefär: Kom hem till Hampus och spela poker med oss. Från början var den jag, Hampus, Ida och Robin - och Hampus syrra. Men efter lite boozing och dans blev vi taggade på lite fler folks. Så vi kallade in Sandra, Maria och Annie.

Jag vad utrustad med en kamera, och lade handen över hjärtat och lovade att alla bilder som togs den kvällen, skulle läggas upp på min blogg (varför? jag vet inte..). Men jag är en kvinna av mitt ord och lägger självklart upp varenda lilla bild (gud förbjude).



Ja, kvällen bjöd på allt ifrån Robins breakdance till massagefåtöljerna till bloggs/kommentarsskrivning in the middle of the night. Var DU en som blev drabbad? Jag och Ida ursäktar oss från djupet av våra hjärtan.

Nu ska jag sova... läääänge


Kommentarer
Postat av: Sandra

var och en skäms för dem själva!!!!

2007-09-16 @ 15:38:16
Postat av: Maria

rätt oheta bilder :)

2007-09-16 @ 16:58:36
Postat av: Ida

Sandra: Jag tycker jag kan skämmas mest, och alla håller med!
Maria: mhmm skojar du, uuuuuusch! :D

2007-09-16 @ 17:40:16
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: ida

Hm.. rätt het man är... :/
Fast ida, sälbilden är ju hetast :D HAHA

2007-09-16 @ 19:25:47
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: Ida

Ida: Ohyes ;) haha tveksamt! Jag tycker robins breakdans är schööööön.

2007-09-16 @ 20:13:03
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0