Så mycket hår, så lite tid.

Jag har ju funderat på att klippa mig ett tag nu, åtminstonde toppa lite eftersom jag tycker det känns livlöst. Men sen letade jag igenom badrumsskåpet och hittade min gamla sunsilk silky and straight. Fick den av VeckoRevyn för lände sedan och har aldrig riktigt provat det. Men nu har jag minsann gjort det och det är skitbra! Mitt hår är spikrakt (vilket jag ser som en positiv sak) och glansigt och superlent. Detta kommer jag använda varje daaag! Köp om du inte har, billigt är det ju också!

Läste om en kaviar med banansmak - tänkte att det kan ju inte vara sant. Men kolla här! USCH! Jag hatar kaviar och nu ska de pressa i bananpuré också? Jag tänker inte ens smaka, men om någon bestämmer sig för att göra det, snälla - berätta hur den smakade!

Nu ska jag massera H's rygg, han jobbar ju och sliter, så han förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Kiara

GUD VA ÄCKLIGT! blääää kaviar är de äckligaste som finns hahah åsså ska de blanda me rutten banan? uscha

2007-09-26 @ 22:31:57
Postat av: Ida

Kiara: Mm vidrigt. Hahah

2007-09-26 @ 22:42:36
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0