Shoe-maniac

Idag fann jag ett par gamla skor i mitt skåp - som bara legat där oanvända en längre tid. Jag tog på mig dem när vi skulle gå till centrum bara för ATT. Och blev arg då jag insåg varför jag begravt dem under papper och böcker; de har ett hål längst fram i sidan så stortån skymtas, de är obekväma men framför allt, FULA PÅ!

Nej, jag borde vetat bättre. Men mitt sko-sinne har kommit efteråt. Det olyckliga är att jag aldrig tar mig råd till saker som skor, fast de är en av mina livs största passioner. Men vi säger att jag har 5 000 kr att shoppa för - jag går ju inte direkt till NK och letar upp skyhöga skor, för;

- När ska jag använda dem?
- Jag är redan längst, ska jag bli freak-lång?
- "Jag kan köpa 5 andra par skor istället"

Men nu har jag bestämt mig, jag ska bannemig ha ett par rejäla klackar, det kvittar om de får stå i garderoben och vänta på mig till Paris och New York-resor. Jag SKA ha ett par. Då är det lika bra att börja fundera på vilka. Dessa är ju görsnygga, även dessa. Men jag har fastnat för Christian Louboutins vackra skapelser med röd undersida.

I somras var jag nära att köpa dessa, och tur att jag inte slog till, för de är alldeles för låga för min smak.

Patchwork platform pumps large view
Ett par MCQUEEN skulle man ju inte tacka nej till heller... suck!


Kommentarer
Postat av: sabina

Skitsamma om du blir längst av alla! Det är snyggt o vara superlång! :)

2007-09-24 @ 18:44:34
URL: http://schabina.blogg.se
Postat av: Ida

Nej, det har du bannemig rätt i! Haha :)

2007-09-24 @ 18:46:36
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0