SIMON SAYS

Sitter och äter café cookies och dricker Arlas latte, ännu en gång. Den är inte så himla god, men vi har så många hemma så klart man tar för sig!

Idag skrev vi roliga nytolkningar av "Ekorr'n satt i granen" - min och Sheidas hiphop-tolkning kan ni läsa HÄR. Haha! Vi är begåvade, that's all i'm sayin. I alla fall så tänkte jag glida in med en "det ryktas att" nu eftersom Ida är så himla bad updating-woman så jag vill ju få henne att inspireras av mig.

DET RYKTAS ATT..

→ Sheida stödjer Pepsi i Cola-fejden, och inte lite heller
→ Folk ser Ida som fin - och kall.
→ Ida är arg på sina vänner för de inte kallade henne tjock i högstadiet (?)
→ Någon försökte sno min skåpnycket idag. Ville hon sno min miniräknare månntro?

image78
TIME FOR TEA!

Kommentarer
Postat av: carro

fin bild! Nu blir man sugen på the

2007-09-12 @ 18:22:59
Postat av: Ida

haha mmm härlig bild va!?

2007-09-12 @ 18:57:51
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0