Skrivarverstad med Gunshot

Sitter på skrivarverkstaden och skriver en sonett, låter det avancerat? Det ÄR det! Jag har Maria brevid mig, hon ska alltid vara så sexistisk, skriver alltid om "manlig batong" eller något som rimmar på trång. Sheida är bara superseriös men knycker mina rim. Jag är bara otroligt begåvad och Gun tycker jag är helt fantastisk, för jag är snabb och det blir bra.

Har finslipat lite på CV:t idag. Jag och Sheida ska ju till Thailand i vinter, och pengar behövs. Jag har ju så det räcker men det känns inte såå kul att ALLA pengar försvinner. Dessutom är det ju alltid bra att ha ett jobb. Så vi har sökt en del idag, och jakten fortsätter imorgon. Hela dagen, varje dag.

Will be back..

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja men det är ju kul att skriva om sådant (;
"hon greppade tag i hans manliga patong samtidigt som hon kände sig så himla trång"
YEAH :)

2007-09-24 @ 14:30:50
Postat av: Maria

menade batong :) !!!

2007-09-24 @ 14:31:51
Postat av: Ida

Maria A: Det är roligast, men lite skämmigt att lämna in, gunshot blir ju helt till sig av lycka. Så vi får fortsätta skriva som vi gör.. ^^

2007-09-24 @ 14:32:10
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0