Thailand i vinter?

Hampus ska åka bort till Thailand i två veckor, han kommer hem på julafton. det var ju lite planer om att jag skulle hänga på men det blir svårt med tanke på att de bokade för flera månader sen. Så nu har jag och Sheida kommit upp med den briljanta idén att åka vi två - kanske fler, who knows. 

Det finns egentligen inget som står i vår väg! Pengar är ju lättare ordnat än vad man tror. Största problemet är väl min flygrädsla (jag gråter på planet) - jobbigt att flygga i så pass många timmar, då vill man ju ha first class och hur dyrt blir inte det till Thailand liksom?! Vi ska i alla fall kolla upp en massa resemål och öar så får vi bestämma oss. Man måste ju boka i tid också!

image193
På Rhodos i somras.


Kommentarer
Postat av: Emma

joo men flygresan klara du galant :)

2007-09-24 @ 22:05:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Emma: Joo det ska nog inte vara några större problem, några tårar får jag klara :)

2007-09-24 @ 22:11:24
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0