Skakar och fryser

Fyfan vad jag mår piss alltså. Pannan är glödhet - detta är feber av värsta sort, jag yrar och svettas. Samtidigt har jag dunkande huvudvärk och har aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv, det enda jag får i mig är varm vätska, i små mängder. Jag är förskyld som en jag-vet-inte-vad, samtidigt som det inte verkar finnas en liten ynka styrka i min röst att tillgå OCH självklart är jag hungrig - som om det inte vore nog med problem.

Alla dessa faktorer som jag lyckats kombinera samtidigt gör det väldigt svårt att sova. Jag befarar att jag kommer vara vaken ända tills det egentligen är dags att gå upp. Jag tänker inte vara sjuk imorgon - eller rättare sagt - jag KOMMER vara sjuk imorgon men till skolan ska jag! Jag måste helt enkelt. Just nu känner jag bara för att gå under jord och dö. Mår förjävligt och jag önskar ingen denna misär jag tvingas genomlida natten till måndagen - värsta dagen i veckan. Min kropp klarar inte meeeer.

Återkommer imorgon över huruvida jag överlevt natten.
Annars vill jag ha nån bra Teddan Gärdestad-låt på begravningen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

krya på dig!

2008-04-14 @ 13:52:29
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Ida

Tack Lollo ;)

2008-04-14 @ 14:23:38
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0