Bland schtekare och schnygga quinnor

Alltså, när jag tittar igenom gamla bilder så tänker jag bara "jag är omgiven av oupptäckta stureplansprofiler". Se bara följande bilder;

Delad förstaplats;

image714 image715 

I toppen är det självklart att schtekarn Hampus och Sheida trängs. Det är bara en tidgfråga innan ni säger saker som "Jo vi kommer in, jag känner ägaren" (någon Hampus nästan kan kryssa av), eller "Vad är det dyraste ni har? Jag tar två!". Med det rätta håret och det rätta putet kommer de hur långt som helst, så jävla rätt.

Andraplatsen:

image694

Andrea är väl värd andraplatsen. Hon dricker rosa champange, sparar "fodralet" till champagneflaskan, är ensam på dansgolvet och skriver egna låtar; "Det svider lite - men jag gör det för dig" - Årets sommarplåga?

Tredjeplatsen;

image718

Ida Thoursie (bör uttalas på häftigt, amerikanskt stuk) knycker third place! Anledningen är hennes heta namn och hennes nonchalans. Bilden säger ju allt.

Bubblare:

image716 image717

Lena och Robin blev inte mer än bubblare denna gång, dans i burar på kommunala krogen gör sig inte bra i "de" kretsarna. Men gråt inga tårar, om ni ligger i lite extra är ni klart med och slåss om de högre placeringarna!

Kommentarer
Postat av: sheida

ursäkta mig ida men "de sviider lite" har jag också kommit på! de e ja som missbrukar för all del efter andreas pappa ffs ;)

2008-02-15 @ 11:56:10
Postat av: ida

sheida: jag tycker det var andrea som kom på det dock ;) JAG tycker det haha.

2008-02-15 @ 12:40:31
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: sheida

hörru hon kom inte ens ihåg att han bruka säga så!! och de där me de svider lite kom ja också på - hon kom på de här me pappaaa etc. de va teamwork ffs.
nu e ja arg på di.
ja e timbaland af sverige

2008-02-15 @ 16:09:43
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0