"min älskling" 50 cent

Jag har en bild från 50's konsert som bakgrundsbild på min mobil.

Hampus undrar varför jag inte har honom som bakgrundsbild, och egentligen har jag ingen anledning men man får väl variera sin bakgrundsbild lite för sjutton! Jag säger:

- 50 cent är min älskling.

Då måste ju Hampus klämma till med nåt och säger:

- Jaha?!??! Men... Alicia Keys är min älskling. (vi sitter vid tillfället och kollar på Alicia Keys på TV), kolla va snygg hon är! Å hennes röst e sådär sexigt hes.

- Ja hon e snygg, men hon rör sig ju som en stelopererad vandrande pinne med spacmer. HA! Synd för henne, man kan ju inte vara bra på allt. (jag var ju tvungen att hitta något dåligt med kvinnan)

- Snygg är hon i alla fall.

- Förresten så tycker jag 50 cent är ful.

- Okej.

image759

Kommentarer
Postat av: Emma

haha :)

2008-04-08 @ 20:38:12
URL: http://emmaknilsson.blogg.se
Postat av: Ida

Emma: Klassiker eller hur ;)

2008-04-08 @ 22:49:39
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0