Now I'm good bitch

Till att börja med kan jag ju sammanfatta gårkvällen kort:

Robin ringde och erbjöd sig skjutsa mig hem till Ida, så först gick vi upp till hans "farmor på höga berget" och sen direkt till Ida. Där fotade jag och Ida massor. Jag blev påtvingad en halv semla (stackars mig). Sen var det dags att åka hem - om det inte var så att man skulle få skjuts av en nybliven körkortstagare (tai). Det blev en "omväg" hem.. Först var vi på väg till donken, men sen åkte vi tillbaka en bit för att plocka upp Hampus, SEN vart det donken. Sen ville tai åka massa bil inne i stan, och inte har man något emot det inte! Jag älskar att åka bil och dunka musik om kvällarna. Somnade dock sista 20 min på resan.

Ikväll är det TEGEL som gäller!

image681

Egentligen skulle jag klippa mig igår/idag, men jag har ännu inte bokat tid hos någon frisör. Hmm, så det tycks bli morgondagens göromål istället. Ska se till att få det gjort, ska se till att få det gjort.. Äsch, jag ska inte tänka - jag ska bara göra.

Kommentarer
Postat av: anonym

cool bild

2008-02-10 @ 13:17:34
Postat av: Ida

Tack! :D

2008-02-10 @ 16:58:19
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0