What's new pussycat?

Idag fick jag en hel del shoppat faktiskt;

image807

image808

- Ett par solglasögon (5 kronor!!!!)
- 3 olika nagellack
- En ring
- Salt water spray
- 2 BHar
- Ett par jeans
- En väska, Friis company
och slutligen - orgasmboken. Det är en historia för sig. Vi gick in i nya butiken inne på SOUK; Oops. Där hade de massa sexleksaker och kul underkläder. I alla fall blev jag "påtvingad" denna bok av butiksbiträdet.

För att övergå till jeansen - jag är överlycklig - jag köpte ett par 26or, normally är jag en 27:a men dessa satt perfekt! Ska fira med lite godis.

Förresten så gick kalaset på under 600 kronor. Det kallar jag ATT FYNDA! ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

var köpre du de sexiga behåarna :O???

2008-03-01 @ 12:01:03
Postat av: Ida

GINA! 29 spänn styck, fetaste-billigt. Jag är fyndare # 1 ;)

2008-03-01 @ 12:08:24
URL: http://mjida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0