THINGS NOT TO DO

Året var 2007, det var en regnig och kall dag. Jag och Sheida satt i mitt rum, dunkade 50 cent och skrev på en lista; "Things to do innan 2008". Eftersom det nu är 2008 och det inte längre finns chanser att slutföra alla punkter kan vi nu avslöja en del av listan:

[/] Fjortisfest
[x] Gå till kyrkogården vid midnatt, 1 varv runt kyrka
[ ] Inta Stureplan
[x] 50 cent i Norrköping och vara gangstas
[x] Fylla 18 år
[x] Göra "sturesnärten" för upphovsmannen
[/] Partyfredag i cafeterian
[ ] Knäcka blogglösenet
[ ] Skriva ut punani-visitkort
[ ] Tvinga Andrea att sno från cafeterian
[x] Dansa med en C-kändis
[x] Kunna Come and Go utantill
[x] Vara "bakis i skolan"
[ ] Säga till piiip att piiiip suger
[ ] Schnacka ---- en hel dag i skolan
[ ] Göra Punani-tavla
[x] Sjunga HELA Ayo technonoly i skolan
[ ] Läsa roman vid lunchen (i matsalen)
[x] Pussis på bussen
[x] Var rebell och få det bekräftat
[ ] Måla naglarna i skolan

Vissa är ju lite over the top-pinsamma. Sheida, vi är fan inte bra på sånt här. Vi har ju inte gjort någonting och jag har ändå tagit bort många som vi var tvungna att cencurera.

Mitt "Var rebell och fick det bekräftat"-moment:
Lärare: Ida, vart var du imorse?
Jag: (bitchblick) Borta.

Jag är SÅ rebell.


Kommentarer
Postat av: Sheida

jag fattar inte "schnacka ---- en hel dag"? vad menas med det? men jo vår lista var allt bra! vi får göra en ny som ska vara klar innan studenten säger vi! eller tom efter sommarlovet, ja har en del in mind ;)

och vem är c-kändisen?

2008-01-07 @ 20:18:33
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se
Postat av: Ida

DU är c-kändisen sheida. ;)

2008-01-07 @ 20:37:37
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Sheida

hahaha, no kidding! hur är jag c-kändis om jag får be?

hörru, jag hittade en mailadress till laroy, ska jag skicka mail dit och förhoppningsvis skriva upp oss på listan till ons? tydligen "göteborgfest" där då...!?

2008-01-07 @ 20:52:35
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0